Reklamation

Först och främst vill vi beklaga att din produkt inte fungerar som den ska. Oavsett fel ser vi till att du får rätt hjälp – vare sig det gäller reparation, utbyte eller annan lösning. Fyll i reklamationsformuläret så tar vi hand om ditt ärende och återkommer till dig så snartast möjligt. Läs vara reklamationsvillkor

Hur hittar jag mitt EnhetsID?

Enklast är att du i din Ajax app gör följande steg: –
Gå till enheter längst ner till vänster – Gå in på den enheten som du har problem med – Scrolla längst ner på sidan

EnhetsID - Ajax

Reklamation

Först och främst beklagar vi du har en felaktig vara från oss! Fyll i formuläret nedan så tar hand om ditt ärende direkt. Vi går alltid igenom varje felanmälan med största noggrannhet och ser till att du får den hjälp du behöver – oavsett om det handlar om reparation, utbyte eller annan lösning. Hjälp med att hitta ditt EnhetsID klicka här Läs vara reklamationsvillkor

Hur hittar jag mitt EnhetsID?

Enklast är att du i din Ajax app gör följande steg: – Gå till enheter längst ner till vänster – Gå in på den enheten som du har problem med – Scrolla längst ner på sidan

EnhetsID - Ajax

Reklamationsvillkor

Vid registrerad och godkänd reklamation, kommer Vi skicka ut en ny produkt och en returfraktsedel (Reklamationer ska skickas direkt till Designlarm Sverige AB, reklamationer skickade till ombud, kommer inte hämtas ut och går i retur till avsändaren)

I vissa fall kommer vi att kontakta er för att samla in mer information om ert ärende.

Om retur av den felaktiga produkten i sin tur, inte är Designlarm Sverige AB tillhanda inom 14 dagar, efter utskickad retursedel, kommer faktura att utgå till registrerad fakturamottagare för ersättningsvaran

Designlarm Sverige AB förbehåller sig rätten med en handläggningstid på upp till max 5 arbetsdagar efter registrerad reklamation

Vid frågor, vänligen kontakta vår support på kontakt@designlarm.se alt på telefon 040 643 82 15 vardagar mellan 09:00-17:00. Ni når oss också via vårt kontaktformulär på hemsidan under Kontakta oss | Designlarm.se

Designlarm Sverige AB förbehåller sig rätten att kräva/utföra nödvändiga och enkla serviceåtgärder, exempelvis rengöring och batteribyten, innan reklamation godkännes

Designlarm Sverige AB förbehåller sig även rätten att vid handhavandefel alt felaktig hantering/installation, att icke godkänna reklamation och därmed debitera ny vara, samt fraktkostnader

Tillbaka till reklamationsformuläret